Swigo
Klient:
Swigo - Soki HPP
O projekcie:
SWIGO, to marka soków i smoothies przygotowywanych w technologii HPP. To linia soków funkcjonalnych, które poza tym, że są smaczne i zdrowe, są również niezwykle funkcyjne. A co to dokładnie oznacza w kontekście produktów spożywczych? Sprawdź koniecznie u źródeł naszego autorstwa na stronie marki ;-)

— Wyzwania
Chcieliśmy przekazać energię i żywiołowość marki. Bo takie jest właśnie SWIGO - niesamowicie energetyczny jak koliber w jego logotypie. Chcieliśmy uchwycić radość i przekazać prostą receptę na zbudowanie odporności organizmu.
SWIGO to linia soków niezwykle funkcyjnych! Ponadto celem było połączenie przyjemnego z pożytecznym czyli opisanie wiedzy eksperckiej oraz poradnikowej w bardzo przystępny sposób.
Dodatkowo opracowaliśmy kierunek wizualny pełen kolorów, ludzi, owoców i warzyw. Naszym nadrzędnym wyzwaniem było zbudowanie doświadczeń, które służą jako pozytywne punkty kontaktu z marką, prowadzące do większej konwersji.
SWIGO to linia soków niezwykle funkcyjnych! Ponadto celem było połączenie przyjemnego z pożytecznym czyli opisanie wiedzy eksperckiej oraz poradnikowej w bardzo przystępny sposób.
Dodatkowo opracowaliśmy kierunek wizualny pełen kolorów, ludzi, owoców i warzyw. Naszym nadrzędnym wyzwaniem było zbudowanie doświadczeń, które służą jako pozytywne punkty kontaktu z marką, prowadzące do większej konwersji.
— Nasze zadania
- Zaprojektowaliśmy Key Visual dla marki innymi słowy opracowaliśmy linie kreatywna
- Stworzyliśmy stronę internetową www.swigo.pl
- Opracowaliśmy treści widoczne na stronie internetowej
- Zaprojektowaliśmy materiały drukowane wzmacniające promocję marki w sieciach handlowych np: ulotki, foldery, rollupy
- Opracowaliśmy prezentacje produktowe w 4 językach dla działu sprzedaży











"To jeden z tych projektów, który pobudza energię, zapał i kreatywność. Jesteśmy dumni i wdzięczni za możliwość stworzenia świata SWIGO w kilku językach."



